2009. január 8., csütörtök

Sajtos tészta

Nem, nem csak annyi, hogy a kifőtt tésztára rászórjuk a reszelt sajtot :)

Kolbászos-tejfölös alappal olvastam ezt valahol, valamikor régen. Ebből nekem csak a kolbász és a tejföl nem oké (kolbászt nem eszek, tejföl meg épp nincs itthon), amúgy az ötlet jó. Különösen, ha ilyen érdekes alakú tészta az alap. Kaptam jópár csomaggal. Alighanem akciós volt valahol, anyukám spájzolt, csak aztán nem igazán tudott mit kezdeni vele. Aztán most a maga részéről megoldotta a problémát :)

A másikat meg a napokban én: A szezámszószos tészta szószába ezúttal nem szezámmagot kevertem, hanem sót, őrölt paprikát és őrölt köménymagot (mennyiség megállapítása kóstolgatással). Ebbe forgattam bele a kifőzött tésztát, végül, immár a tányéron, füstölt parenyicát reszeltem a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails