2008. március 4., kedd

Hamis stíriai metélt

Amióta néhány rossz tapasztalatnak köszönhetően ritkán bátorkodom túrót venni, a stíriai metélt is lekerült a napirendről...

... Mostanáig. Mikor Fakanál blogján elovastam ezt a receptet, nagyon megörültem, hogy a túró hiánya sem lehet akadály.

Nosza, össze is pakoltam, bár kefír helyett épp joghurt volt itthon, a cukrozást meg nemes egyszerűséggel kihagytam és inkább több mazsolát raktam bele.

Kissé lapos lett – nyilván túl nagy volt a tepsi, úgyhogy legközelebb talán egy tálban csinálom majd. Merthogy a tetszési index alapján lesz legközelebb :)

Meg ilyen elven valami jó kis rakott tészta is lehetne akár - ha elegendő a szósz, akkor megpuhul abban bármilyen tészta... Arra ugyanis nem visz rá a lélek, hogy a megfőzött tésztát még betegyem egy körre sülni is. Egyetlen kivétel, ha maradékot alakítok át, de ez ritkán fordul elő.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails