2008. október 12., vasárnap

Cukkinis-citromos spagetti

Jól eltöltöttem az időt odakinn, így vasárnap ide vagy oda, egy nagyon gyors ebédet készítettem csak:

Kifőztem negyed csomag durumbúzás spagettit al dente állagúra.

Közben tökreszelőn lereszeltem egy nagy, de zsenge cukkini harmadát, meg kifiléztem egy kis citrom felét, és késsel kis darabokra vágtam (a cukkini úgyis enged levet, nem akartam még további lével súlyosbítani; a cukkini kifacsarását viszont nem tartom szerencsésnek).

Leöntöttem a tészta főzővizét, majd a lábasban hozzákevertem a cukkinit meg a citromot, és egy kis olívaolajat. Kevés sóval ízesítettem még, és azonnal tálaltam.

A kiinduló ötletet itt olvastam, a sajtot szándékosan hagytam ki, a fenyőmag helyett meg diót akartam rakni rá, de elfelejtettem. Én a borsot se kívántam bele, a só viszont sokat javított rajta.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails