2008. október 26., vasárnap

Kenyerek szerte a világból

Nem volt az utóbbi időben Bread Baking Day, volt viszont World Bread Day október 16-án, amit természetesen nem hagytam ki. Kenyérrel kapcsolatos élmények, tapasztalatok, gondolatok, bármi lehetett az eseményre írt bejegyzésben, akár készen vett, akár otthon készített kenyerekről.

Összesen 245 nevezés született, a négy részből álló összefoglalóban országok szerint csoportosítva vannak a résztvevő blogok. Én a bejegyzésemben arról írtam, hogy hogyan is szoktam rá a házi kenyérsütésre, majd az utóbbi időben nagy kedvenc csicsókás pogácsa receptemet osztottam meg angolul is (korábban magyarul itt szerepelt már), végül a korábban közzétett angol nyelvű kenyérreceptjeimet gyűjtöttem csokorba.

Természetesen még nem volt érkezésem végigböngészni az összefoglalókat, csak a képeket nézegettem meg, de apránként biztosan sort veszek rajta. Már csak azért is, hogy az 'After hours party' keretében beszámolhassak róla, hogy legalább egyet kipróbáltam rögvest. Na, melyik legyen az? ;)

Ja, Bread Baking Day is lesz most már megint havonta, a következőre színes (valamilyen természetes színezékkel elérve mindezt) kenyerekkel lehet nevezni. Szerintem ezt is megpróbálom!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails