2008. szeptember 21., vasárnap

Pasztinák

A csicsóka után ma a másik Növénynek is alánéztem:

Az impozáns levélzet alatt a gyökér is egész szép méretű!

Ahhoz képest, hogy a többi gyökérzöldség ki se kelt, igazán elégedett lehetek :) S ha belegondolok, hogy sárgarépát, petrezselyemgyökeret vagy zellert bármikor vehetek a piacon, a pasztinákhoz viszont kell egy kis szerencse, akkor végképp nincs okom panaszra :)

Receptek is jönnek hamarosan. Azon túl, hogy biztosan sütök belőle ilyet, és a különféle vegyeszöldséges fogásokba is remekül illik.

3 megjegyzés:

Kata írta...

Mi is nagyon szeretjük, Anyósomékat kértem meg idén, hogy vessenek magot. Jól sikerült a művelet! ;o) Havonta hozzuk az adagunkat. Azóta csak akkor ízlik igazán a leves, ha pasztinák is kerül bele.

Kata írta...

Szia! Kicsit irigy vagyok, mert évek óta nem jutok hozzá, pedig vadászok rá. Nekem nagyon ízlett, bablevesbe, lencsébe isteni...na hátha idén ősszel a piacon lesz valakinél.

Dulmina írta...

Lencsével még nem próbáltam, de ami késik, nem múlik :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails