2008. szeptember 8., hétfő

Rizses hal

Úgy látszik, halas korszakomba léptem :) (Más egyéb hús viszont továbbra sem megy, erről épp a hétvégén győződtem meg.) Ma reggel megláttam Andicinél ezt a receptet, és azt ötletként felhasználva ez lett az ebédem:

Egy füstölt makréla filé konzerv olajos levét leöntöttem egy lábasba, majd picit átpirítottam rajta 1 bögre barna rizst. Közben egy másik edényben felforraltam 2 bögre vizet, ezzel felöntöttem a rizst, és lefedve, kis lángon megpároltam (jó 20 perc, plusz még utána is egy kicsi, hogy elzártam alatta a tüzet). A halat kisebb darabokra tördeltem, majd óvatosan a rizsbe forgattam. Vegyeszöldséges fűszersóval ízesítettem (azért nem mertem még a főzéskor sózni, mert korábban többször is éreztem már túl sósnak a halkonzervet). Paradicsomszeletekkel és kakukkfűlevelekkel díszítve tálaltam. Ez a mennyiség 2 mérsékelt adag.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó étvágyat, Dulmina, örülök, hogy megihletett a receptem :)

Dulmina írta...

Köszönöm! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails