2008. szeptember 6., szombat

Csigák grillezett paprikával

A grillezett paprika további felhasználási módjaira vonatkozó egyik ötletemet már meg is valósítottam:

A szokásos gyors kelt tésztába ezúttal nem kakaó és fahéj, hanem grillezett paprika került tölteléknek. Az aprítással sem vesződtem (és ennek folyományaként túl sok mosogatással sem :), egyszerűen csak "kiparkettáztam" a kinyújtott tésztát a meghámozott, levüktől lecsepegtetett sült paprikákkal. Aztán a szokásos módon feltekertem, cikkcakkban felszeleteltem, és kiolajozott tepsin megsütöttem. Az íze hozta azt, amit előzetesen vártam: finom!

2 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Egyre jobban tetszenek a grillezett paprika felhasználási lehetőségei, pedig nem vagyok egy paprika-rajongó. De előbb-utóbb kipróbálom...

Ottis írta...

Nagyon jó ötlet!Gratula!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails