2008. január 3., csütörtök

Best of 2007

Az alábbi összeállítással kívánok boldog új évet minden kedves olvasómnak!


A Blogcounter statisztikái szerint az alábbiak a legnépszerűbb témáim:

  1. kenyérsütő géppel készíthető finomságok
  2. karácsonyi készülődés
  3. aszalás (gyümölcsök és zöldségek), aszalmányok felhasználása

Amikkel szintén szívesen foglalkozom:

  1. kímélő édességek, sütemények
  2. befőzés
  3. vegetáriánus finomságok

A Blogcounter statisztikái szerint az alábbiak a legtöbbet olvasott receptjeim:

  1. Narancslekvár
  2. Receptek keksznyomóhoz – édesek
  3. Mézes, ami frissen is puha

A karácsonyiakon túl a legnépszerűbb receptjeim, szintén a Blogcounter szerint:

  1. Sült alma tepsiben
  2. Héjában sült krumpli
  3. Müzliszelet házilag

Számomra a tavalyi év nagy felfedezései:

  1. Nagyon mákos kocka
  2. Rakott burgonya Góranga módra
  3. Halava

Amiket leggyakrabban készítek:

  1. Rösti
  2. Székelykáposzta
  3. Zöldségleves

Akik nagy hatással vannak arra, hogy mit és hogyan főzök:

  1. Kaldeneker György
  2. Kurma dásza
  3. Norbi

Legkedvesebb bejegyzéseim ebbe a blogba:

  1. VKF! X: „Mama ha látná...”
  2. Az én képzeletbeli vegetáriánus menzám
  3. Meglepetés, ami nem csoki

2 megjegyzés:

siccike írta...

Dulmina!
Nagyon egyre járt az agyunk!:-) Én is éppen összeraktam a 2007-es statisztikáim összesítését!:-)) (még befejezés előtt, úgyhogy még nincs fent a blogon)

Dulmina írta...

Siccike!
Majd elolvasom, ha kész lesz :-)
Addig is, még adós vagyok az ünnepi beszámolóval, meg van még pár receptem, ami nem szeretném, ha a feledés homályába merülne...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails