2008. január 19., szombat

Forralt bor

Vagy inkább vörösboros narancsleves? :-)


Legutóbb így csináltam:

Készítettem egy bögre közepesen erős fekete teát, amibe dobtam fahéjat is. Majd egy lábasban összemelegítettem egy bögre vörösborral. Beledobtam még egy fél marék mazsolát, meg egy megtisztított és cikkekre vágott narancsot. Lefedve állni hagytam egy kicsit.

Bögrébe kiszedve még jó melegen elkortyolgattam, és persze megeszegettem a gyümölcsöket. Ritkán alkoholizálok, de ez jólesett :-)

Legközelebb meg majd másik teát választok, vagy más aszalt gyümölcsökkel édesítem, inkább szegfűszeggel fűszerezem, vagy majd még addig kitalálom...

1 megjegyzés:

Cukroskata írta...

Én nem iszom bort, de ez szerintem bor nékül is nagyon finom lehet. Meg is próbálom :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails