2008. január 25., péntek

Gomba spagettivel

Családom körében még most is nagy népeszerűségnek örvend a szalonnás-gombás spagetti. Ezen egy pirított hagymás-gombás, sült szalonnakockás, tejszínes-tojásos szósz van, sóval és borssal fűszerezve.

Én meg most találtam egy jellegében hasonló, de vegás változatot, jó karakteres fűszerezéssel (vagy csak az én curryporom nagyon erős :-)

Gyors, laktató, és legfőképp finom ebéd lett belőle, szerintem nem utoljára csináltam. A receptért Siccikét illeti köszönet.

Utólagos kiegészítés: Egyszer úgy jártam, hogy sikerült kicsit bővebb lére ereszteni a gombát - de látva a problémát, gyorsan belekevertem egy kis keményítőt, összefőztem, és örömmel állapítottam meg, hogy így jobban bevonja a tésztát a szósz, és talán így még jobban bejön nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails