2008. augusztus 26., kedd

Nyári fűszeres rizs

Maradt még a grillezett paprikából, így egy újabb ételt tudtam megbolondítani a finom, édeskés, enyhén csípős, szép piros darabokkal. Ezúttal a paradicsomos fűszeres rizst variáltam meg egy kicsit:

Egy nagyobb edényben kevés olívaolajon állandóan kevergetve kissé megpirítottam 1 bögre barnarizst. Közben egy másik edényben felforraltam 2 bögre vizet, majd a megpirult rizsre öntöttem. Ízesítettem 1 teáskanál sóval, 1 teáskanál pirospaprikával és néhány összetépett bazsalikomlevéllel. Lefedtem egy jól záró fedővel, és kis lángon 30 percig főztem. Közben meghámoztam 3 kemény húsú paradicsomot, és felkockáztam. A grillezett paprikából is összeaprítottam körülbelül ugyanennyit. A paradicsomot és a paprikát a rizshez forgattam, meg a paprika levéből is kevertem hozzá pár kanálnyit. Lefedtem, és még néhány percet állni hagytam, majd bazsalikomlevelekkel díszítve tálaltam.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Dulmina!

Bizonyára tudod, hogy a hal nem fotoszintetizál... így hallal készítve már egyáltalán nem vega kaját eszel... persze javíts ki ha tévedem.

Dulmina írta...

Igen, pontosan tudom, hogy az igazi vegetáriánusok nem esznek halat. Meg van, aki a tejet, tejtermékeket, illetve tojást is kihagyja az ételeiből.
Én nem is tartom magam 100 %-ig vegetáriánusnak, hiszen néha bizony eszek halat. Aztán talán nem lesz ez mindig így...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails