2008. augusztus 25., hétfő

Spagetti grillezett paprikával

Nagyon tetszik nekem ez a kerti grillezés a benti sütés helyett! Ezúttal néhány vastag húsú, hosszúkás, piros, leheletnyit csípős paprikát sütöttem meg így, és nagyon finom csemege lett a jutalmam. Ezeknek ráadásul sokkal kevesebb tüzelés is elég volt, hogy összetöppedjenek és hólyagos legyen a héjuk. Miután mindkét oldalukon megsültek, egy fazékba raktam őket, lefedtem, és állni hagytam. Ezután könnyedén le lehetett húzni a héjukat, meg persze a csutkájukat is eltávolítottam.

A sült paprika finom volt "csak úgy", natúr is, de tésztával azért tartalmasabb :)

Ehhez kifőztem egy negyed csomag (12,5 dkg) durumbúzás spagettit, al dente állagúra. Csorgattam rá egy kis olívaolajat meg a paprika kiengedett levéből is egy kicsit, majd feldarabolt sült paprikát halmoztam rá. Fűszerezés és díszítés gyanánt bazsalikomleveleket tettem még rá. A többit a természet beépítette a paprikába :)

Ezek után pedig már csak annyi dolgom maradt, hogy készítsek róla egy képet, majd jóízűen elfogyasszam. És persze hogy megírjam, hátha más is kedvet kap ehhez a finomsághoz :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails