2009. február 3., kedd

Savanyúkáposztás csiga

Mikor elolvastam ezt Napmátkánál, egyből tudtam, hogy ki fogom próbálni. S mivel minden volt hozzá itthon, nem is kellett sokat várni a megvalósítással:

Tésztának az egyéb csigákhoz és bejglihez már jól bevált alapreceptet használtam (növényi tej helyett csak egyszerűen vízzel). Ezúttal egyszerre nyújtottam ki az egészet (nem túl vékonyra), eloszlattam rajta a savanyú káposztát (az egyszerűség jegyében csak natúr, persze jól lecsepegtetve a levétől), feltekertem, majd úgy 2 centi vastag szeletekre vágtam. 15 rendes méretű csiga lett, meg egy kis vakarcs a két végéből, így 4*4-es elrendezésben jól elfértek a legnagyobb tepsimen (a tűzhely tartozéka). A kikenés ellenére is odaragadtak egy picit, de műanyag lapáttal alányúlva könnyen le lehetett szedni őket. 180 fokon bő fél óra sütés kellett nekik, előmelegítés nélkül.

Ízletes, kiadós sütik lettek, nem utoljára készítettem!

1 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Érdekes így viszontlátni más variációban is. Örülök, hogy ízlett!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails