2009. február 28., szombat

Díjat kaptam!

Renáta és Cukroskata tisztelt meg vele, ezúton is köszönöm!
Utólagos kiegészítés: Később , Adéle, KatAnyaka és Jutka is kiválasztott, nekik is köszönöm, hogy gondoltak rám.

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blogíróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Olyanokat próbáltam választani, akiknél rendszeresen megfordulok, és tudtommal még nem kaptak ilyet:

7 megjegyzés:

Gitta írta...

Dulmina, köszönöm!

Ungvári Szilvia írta...

Kedves Dulmina!

Köszönöm a díjat, és a sok ötlet, amit a blogodból tanultam :-)

Szép napot!

Adéle írta...

Kedves Dulmina!

Bár már megkaptad, de én is megajándékoztalak vele! :-)

http://cuisineadele.blogspot.com/2009/03/baratsag-dijat-kaptam.html

Adéle

Orsi írta...

Köszönöm, megtiszteltetés!
Nagyon sokat tanultam tőled is, ezt is köszönöm!
Az improvizatív főzés még távol áll tőlem de haladok! :)

Bogi írta...

Köszönöm szépen!

Névtelen írta...

Nagyon örülök ennek a kis közösségnek és nagyon köszönöm, hogy eszedbe, eszetekbe jutottam, Sokszor járok Nálad és szeretem a színes ötleteidet! Üdv! Zöldalma

Unknown írta...

Köszönöm, Dulmina! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails