2009. február 28., szombat

Serpenyős egytál krumpliból és kelbimbóból

Ígérem, ez az utolsó recept a témában! Legalábbis amíg nem jutok újabb adag kelbimbóhoz :) Más recept volt kinézve, végül a "mit ennék most szívesen?" kérdés jegyében mégis inkább ezt alkottam belőle:

Pár szem krumplit meghámoztam, s nem túl nagy kockákra vágtam. Mély serpenyőben kevés olajat forrósítottam, rádobtam a krumplit, és időnként megkeverve sütögetni kezdtem. Közben összevágtam kb. ugyanannyi kelbimbót, a kicsiket félbe, a nagyobbakat negyedbe. Ezt is a krumplihoz tettem, és együtt pároltam-pirítottam tovább. Szándékosan nem kevertem meg túl gyakran, hogy helyenként egy kis barnás színt kapjon (arra persze ügyeltem, hogy ne túlságosan). Egész köménymaggal és mustármaggal fűszereztem. Mikor már majdnem puha volt, mertem rá egy kicsit a savanyú káposzta levéből, és addig főztem még, ameddig az elpárolgott róla.

Gyors, egyszerű ebéd lett belőle. Egy ízében és állagában is lágyabb változatról itt írtam korábban.

2 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Remélem nem az utolsó a témában...:-)

Dulmina írta...

Jövő héten a káposztakészletemet kellene leépíteni, újabb piaci kör és esetleg kelbimbó csak utána :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails