2009. február 2., hétfő

Még egy tésztás-gombás egytálétel

A tegnap felbontott gombabefőtt másik feléből ezt készítettem:

Most is a tésztafőzéssel indítottam, közben pedig elkészítettem a hozzá való gombás szószt, amit tulajdonképpen akár egy egyszerű, gyors gombapaprikásnak is nevezhetnék (ami ráadásul tejtermékmentes). A gombafejeket kiszedtem a léből, és cikkekre vágtam. Mély serpenyőben kevés étolajat forrósítottam, majd rádobtam a felcikkezett gombát, és időnként megkeverve átpirítottam. Utána rászórtam 1 jó evőkanálnyi kukoricalisztet, kicsit elkevertem, majd felöntöttem kb. 1 dl vízzel. Kevergetve besűrítettem. Kevés sóval és egy kiskanál pirospaprikával ízesítettem, meg kakukkfűleveleket tépkedtem bele. Elég sűrű lett, úgyhogy még egy kis vizet adtam hozzá, és összefőztem. Végül hozzákevertem a kifőzött, lecsepegtetett tésztát, és már tálaltam is.

1 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Ma már egyszerűen muszáj volt gombát vennem Miattad! :-)
(Van még saját szedésű szárított is vidékről, de azért a készleteink össze sem hasonlíthatók a Te kincstáraddal.)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails