2009. február 23., hétfő

Lencsés-sajtos muffin

Lencse-ehetnékem volt, ezért tegnap este beáztattam egy bögrényit. Ma pedig megfőztem, és ezt a muffint készítettem egy részéből:

Egy tálba berakosgattam a következőket, majd egy kanál segítségével jól elkevertem:
  • 6 evőkanál Graham liszt (szerintem teljes kiőrlésűvel is jónak kell lennie)
  • 3 evőkanál őrölt lenmag
  • 2 evőkanál rizsliszt
  • 3 evőkanál étolaj
  • 1/2 csomag sütőpor
  • egy kis marék szárított petrezselyemzöld, szétmorzsolva
  • 10 dkg durvára reszelt sajt (nálam most füstölt parenyica)
  • főtt barna lencse, kb. 1/2 bögre száraz lencséből, natúr
  • kb. 1 bögre folyadék (most a lencse főzővizéből épp kitelt, amúgy víz) a megfelelő állaghoz
Kikent, lisztezett muffinforma mélyedéseibe kanalaztam (12 darab lett). 180 fokon 30 percig sütöttem, előmelegítés nélkül, mire a tűpróba késznek mutatta.

A kiinduló recept ez volt, de úgy gondoltam, hogy nekem a fentiek szerint átalakítva fog ízleni (no meg ezek a hozzávalók voltak itthon). Bejött! :)))

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails