2007. december 1., szombat

Madárparadicsom a kertben

Az utóbbi időben több helyen is olvastam (például itt meg itt), hogy nem is olyan ördöngősség a madarak megvendégelése a hideg, téli napokon. Magokat már szereztem is hozzá, csak azt kellett kitalálni, hogy hol legyen az etetőhely. Végül ezt hoztam össze:

Van egy nagy tuskó, azon körben három kicsi, középre pedig beszórtam a magokat. Hogy csapadékos időben se ázzon el, került rá egy nagy átmérőjű, használaton kívüli fedő, arra meg egy tál víz, hogy inni is tudjanak a madárkák. A tál egyben nehezékként is szolgál, és a vizet persze időnként langyossal utántöltöm, hogy ne fagyjon be.

Aztán olvastam azt is, hogy egyes madarak szeretik kiválogatni a konyhai hulladékot, úgyhogy a komposztálót azóta nem takarom le, hadd lakmározzanak!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails