2007. december 21., péntek

Kapros-mákos szódakenyér

Az imént lett kész, és nagyon finom! Persze nekem a kapor mindenben jöhet :-)


Magamtól ugyan sose találtam volna ki ilyen kombinációt, de ha Gyuri írja, akkor nem sokat gondolkodom, hogy ki merjem-e próbálni :-)

Az összes liszt helyett Graham lisztet tettem bele, így persze több kefír kellett (de akár vízzel is lehet pótolni a szükséges folyadékmennyiséget). A kézi összegyúrás után lustasági okokból kenyérsütőben sütöttem meg.

----------

Utólagos kiegészítés: Mivel az eredeti recept az eredeti helyén már nem található meg, ideírom a füzetemből az átalakított változatomat (amit a képen látható kenyérbe tettem):
2 pohár kefír, 50 dkg Graham liszt, 5 dkg vaj (lehetett volna ugyanennyi margarin is, vagy 0,5 dl étolaj), 1 teáskanál nádcukor, 2 teáskanál só, 2 teáskanál szódabikarbóna, 1 csokor kapor, 2 evőkanál mák

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails