2007. december 16., vasárnap

Illatos díszek, bárhová


Hogyan készítem?
Bevágások mentén harmad vagy negyed darabokban lefejtem a narancsok héját, majd sütiszaggatóval különféke formákat vágok belőle. Éles késsel nem túl mély faragást készítek rá, valamint fűszereket tűzök bele. A szegfűszeg betűzése előtt fogpiszkálóval, a fahéjdarabé előtt kés hegyével kis lyukat készítek. Ha fel szeretném majd kötni valahová, akkor a tetejére is szúrok egy lyukat fogpiszkálóval, hogy így száradjon meg.

Mire fogom használni?
  • illatosításra
  • ajándékkísérőnek
  • karácsonyfadísznek
  • tetszőleges egyéb dekorációnak
  • ...

4 megjegyzés:

Piszke írta...

Ezek gyönyörűek! Meddig tartanak ki szalonképes formában? (pl.ajándékkisérés céljára.)

Mademoiselle írta...

Hát ez gyönyörű lett! gyönyörű! És milyen jó illata lehet :-) én is kipróbálom :-) Sikerült továbbfejlesztened a szegfűszeget a narancsba szurkáló verziót :-)

Dulmina írta...

Két-három nap alatt ugyanúgy kiszáradnak, mint a "sima" narancshéj, de tulajdonképpen így is szépek, csak az illatuk már messze nem olyan intenzív. Meg ha túl gyorsan száradnak ki, akkor kicsit össze is kunkorodnak.

Ottis írta...

Szia!Én is ellátogattam az oldaladra:-) Ezt a narancsdíszítést én is karácsonykor kipróbálom.Szuper ötlet!Az oldalad is nagyon jó!Gartula!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails