2007. december 18., kedd

Karácsonyi muffin a la Kaldeneker

Korábban már említettem az ötletet, hát most a tettek mezejére léptem:

Nem mintha nem bíznék Gyuriban, de megsütöttem. Így megtudtam, hogy a recept jó, 1 literes üvegbe éppen beférnek a hozzávalók a papírkapszlik nélkül, a teljes kiőrlésű liszt sem rontja el (egy jó kanálnyival kevesebb, persze, mert az több folyadékot felvesz), és az sem tragédia, ha csak 10 dkg az az aszalt gyümölcs. Meg nem mellékesen ettem egy kis finomságot :-)

Aztán meg összeraktam egy adagot ajándéknak. A rutinos vén rókák tapasztalatával a liszt üvegbe kanalazása után ujjal körbetöröltem az üveg belső falát, hogy ne legyen olyan "ködös" a többi, színes hozzávaló előtt. Meg most a cukrot sem felejtettem el a megfelelő időben berakni - elvégre ott szebb, mint az aszalmányok közé folyva :-) Az útmutatót pedig töltőtollal vetettem papírra - régen írtam már ennyit kézzel, szépen, de úgy érzem, így sokkal személyesebb. És nálam elsősorban erről szól az ajándékozás...

(Közben az eltelt néhány napban az illatos díszek is megszáradtak, de szerencsére van utánpótlás :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon jó ötlet kezdő konyhatündéreknek! Nálunk a muffint/kevert tésztát kicsit lenézik, mert annyira egyszerű.

És jó tudni, hogy vannak még olyanok, akik az ajándékozás öröméért ajándékoznak meg másokat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails