2008. november 14., péntek

Paprikás-paradicsomos spagetti

Egy újabb főtt + nyers kombináció, abból, ami épp akadt itthon:

Kifőztem egy negyed csomag durumbúzás spagettit al dente állagúra. Közben kicsumáztam és felkockáztam 3 kis paradicsompaprikát meg felcikkeztem 3 paradicsomot (mindkettő kiskerti volt még - talán nem a legszebbek, de igazán ízletesek). Nagyot nőtt az oregánóm az utóbbi időben, úgyhogy azt téptem meg a fűszerezéshez.

Tányérra raktam a leszűrt spagettit, rá a paprikát, paradicsomot, oregánóleveleket (jól be is takarták a tésztát, de épp így szeretem). Rákockáztam egy kis darabka feta sajtot, végül megcsorgattam az egészet extra szűz olívaolajjal.

Az édeskés paprika és a sós sajt igazán kellemes kontrasztot adott. Nagyon élveztem ropogtatni a paprikák vastag húsát. Így lett ízletes és kiadós estebédem, amit elfogyasztani több idő volt, mint elkészíteni :) (Ezeket a nyerseket nem lehet ám csak úgy hipp-hopp befalni!)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails