2008. november 16., vasárnap

Blogajánló: Vegán karácsony

A karácsonyi készülődésből a megvalósítás még nem, de az ötletgyűjtés már mindenképpen nagyon aktuális. Így hát nem gondolkodtam sokat, hogy elfogadjam-e a felkérést, hogy egy vegán karácsonyi blog társszerzője legyek (Kata, Siccike és Vera mellett). Egyelőre még a korábbi alkotásaimból válogatok ide megfelelőeket, meg természetesen majd a témába vágó újdonságokat is megírom. Ide vegán, tehát tej-, tejtermék- és tojásmentes receptek kerülnek, reformos változatban, azaz fehér liszt és finomított cukor nélkül. A blog itt olvasható:


Természetesen a Tündérkonyhában is lesznek újdonságok, de majd csak decemberben, amikor aktuális lesz a megvalósítás. Ide nem szigorúan vegán recepteket is (nekem nem a tej, nem a tojás hiányzik, hanem a méz!) és dekorációs ötleteket is tervezek. Addig meg itt vannak a korábbi írásaim a témában:


Jó böngészést, sikeres gyűjtögetést!

5 megjegyzés:

Vera írta...

Dulmina teszünk fel a vegán konyhába mézes recepteket. Mi használunk mézet (nem is keveset), és a többiek is szerintem.

Dulmina írta...

Én is elég sokszor használok mézet (sőt, ha édesíteni akarok valamit pluszban, majdnem mindig mézzel teszem), csak tudom, hogy szigorúan véve az nem vegán. De akkor most megnyugodtam, hogy az még belefér :)

siccike írta...

Dulmina!
Én is épp akartam írni, hogy sok vegán használ mézet is, a karácsonyi blog bevezetőjébe is beírtam, hogy lesznek mézes receptek!

siccike írta...

Ja, és egyébként az utóbbi időben én már nem nagyon csípem a méz ízét (túl édes nekem!), mióta agave szirupot használok. Az olyan kellemesen édes...

Dulmina írta...

A mézek sem mind egyforma édesek, meg a mennyiséggel szoktam játszani. Néha már olvasáskor rosszul vagyok, ahogy elképzelem a receptet, hogy az bizony úgy mennyire édes...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails