2008. július 19., szombat

Tojásos lecsó franciásan

A pizza készítésekor kimaradt padlizsán- és cukkinivégek felhasználásán töprengve először a sült zöldséges penne jutott eszembe, de mivel nemrég volt spagetti nyers paradicsommal, nem igazán lelkesedtem a tésztáért. Így végül a jó öreg tojásos lecsó alapját készítettem el a francia lecsó mintájára, csak kisebb darabokra vágtam a zöldségeket, és a paradicsomot nem sütöttem bele, hanem díszítésként raktam rá. Ezúttal a tojást nem külön vertem fel, hanem egyszerűen ráütöttem az összesütögetett zöldségekre, és falapáttal párszor átkevertem, míg szilárdult. A végeredményen nem látszott az újítás, viszont az eggyel kevesebb mosatlan tányér és villa határozottan tetszett! Máskor is alkalmazni fogom ezt a kis trükköt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails