2009. november 9., hétfő

Főzés félkészből


No, természetesen nem boltiból! De bizony velem is előfordul, hogy se időm, se kedvem, még csak krumplit pucolni se az ebédért/vacsoráért, viszont határozottan kéne valami laktató, és persze finom fogás. Ilyenkor választok valami olyat, amiből tényleg minimális munkával készíthető étel. Például egy előregyártott zöldséges szószt, most éppen egy padlizsános-paprikás paradicsomszószt. Ez nálam amúgy is az a műfaj, hogy kis mennyiséggel szerintem nem éri meg vacakolni: a sütő kihasználása is akkor jó, ha nem 1 darab, hanem 1 jól megrakott tepsi padlizsán tölti el benne az órahosszányi sütési időt, meg az elkészített adagokra jutó összekoszolt edények mennyisége is sokkal barátságosabb így. Felhasználáskor meg aztán különösen örülök, hogy szezonban rászántam magam a készítésre, és el is raktam belőle (természetesen tartósítószer- és adalékmentesen). Ezúttal nem kívántam a tésztát, úgyhogy inkább rizst készítettem hozzá a szokásos módon. Igaz, hogy kicsit több idő, de a felrakás után tennivaló nincs vele, csak majd a tálalás.

Idő: jó fél óra elteltével lehet enni, de csak 5 percnyi munka
Pénz: 150 Forintból kitelt 2 adag
Természetesen hazaiból.

1 megjegyzés:

cricri írta...

Én már elég régóta használom a fém szűrőimet, és még nem rozsdásodnak - viszont kicsit elszíneződött a konyhai.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails