2009. november 6., péntek

Vajas-majorannás sült krumpli

Még mindig szépen zöldell a kertben a majoránna, és jó minőségű vajhoz is hozzájutottam nemrég, így most ezekkel sütöttem a krumplit:

1 kilónyi vékony héjú krumplit alaposan megmostam, lecsepegtettem, majd kis hasábokra vágtam, és kivajazott tepsibe raktam. Közészórtam 1 csokor friss majoránna leveleit, a tetejére pedig vajdarabokat tettem még (5 deka vajat használtam fel hozzá összesen), és enyhén ztam az egészet. Lefedtem alufóliával, majd betettem a hideg sütőbe, és 200 fokra kapcsoltam. Így sütöttem fél órát, majd alufólia nélkül még kb. fél órát, mire puha lett.

Idő: egy jó óra elteltével lehet enni, de csak kb. 15 percnyi munka van vele
Pénz: kb. 150 Ft a fenti mennyiség, ami 2 bőséges adag főétel vagy 3-4 adagnyi köret
Hazai alapanyagokból.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails