2007. november 13., kedd

Kelkáposzta-saláta

A fagyok beköszöntével a kiskertekben betakarították a még menthető dolgokat, azokkal volt most tele a piac. Így jutottam két pici fej kelkáposztához. Ezúttal nem főzelék lett belőle, hanem saláta. Kerestem pár receptet a neten, aztán ezt raktam össze belőle. Az alap Ajsa receptje, megbolondítva egy kicsit Chili és Vanília ötleteivel, s persze a saját ízlésemre formálva.

Recept: Kelkáposzta-saláta

Hozzávalók (1 személyes adag): 1 kis fej kelkáposzta, 1 evőkanál ghí, 1 teáskanál köménymag, pár karika citrom, fél marék tört dió.

Elkészítés:

  1. A kelkáposztát leveleire szedem, kivágom a vastag levélereket, majd deszkán nagyon vékonyra vágom.
  2. Mély serpenyőben felhevítem a ghít, kicsit pirítom rajta a köménymagot, majd hozzáöntöm az összevágott káposztát.
  3. Időnként megkeverve addig pirítom, míg összeesik, de azért picit ropogós marad.
  4. Tányérra szedem, és rászórom a cikkekre vágott citromot és a diót.

Most könnyű vacsorának salátaként ettem, de legközelebb kifőtt tésztával is kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails