2008. december 16., kedd

Variációk egy tésztára

A pár hete már kipróbált recepten alakítottam, így lett belőle összesen 4 féle keksz (meg számos "keverék" változat, mert közben nem takarítottam ki a keksznyomót, csak mindig beraktam a következő fajta tésztát - egyébként nekem ezek a tarkák tetszenek legjobban).

Ezúttal a folyadék egy része helyett egy evőkanálnyi birslikőrt öntöttem bele (ennek hiányában vanília kivonatot vagy rumot használnék, de akár el is hagyható).

Lett a jól bevált mogyorós, simán és kakaóval, meg aztán ugyanez mogyoró helyett dióval is. A tetejére nyomott díszítésről lehet tudni, hogy éppen melyik tészta van alatta (ha el nem tévesztettem közben :)

Egyszerű, gyors, de mutatós keksz, egy része már biztosan megmarad karácsonyra. 1 adag tésztából 60-65 darab van, és kihűlés után fémdobozban jól eláll.

(A recept a Vegán karácsony című blogban is megjelent.)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails