2008. december 3., szerda

Árpagyöngyös-babos egytál

A kiinduló ötletet Vera adta ezzel a recepttel. Hagymamentesítve, leegyszerűsítve, a kipróbálásra váró szejtán-virslit beleépítve ez lett belőle nálam:

Még tegnap este beáztattam 1 bögre babot meg 1 bögre árpagyöngyöt, külön edényben. A szejtán főzővizét még nem öntöttem ki, így az lett az alap. Persze nem mind, mert nem levesre vágytam, csak annyi, ami jó egy ujjnyira ellepte a babot. Kis lángon addig főztem, amíg puhulni kezdett. Akkor hozzáadtam az árpagyöngyöt is - így még mindig kényelmesen ellepte a lé - és együtt főztem tovább. Mire minden megpuhult, a leve se volt sok. A végén felszeletelt szejtán-virslit kevertem hozzá, de ezzel már csak összemelegítettem. Kevés sóval ízesítettem, majd tányérra szedve szárított petrezselyemzöldet morzsoltam a tetejére.

Finom, kiadós ebédem lett belőle, meg maradt is még egy jó adagnyi.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails