2009. december 22., kedd

Meggyes-mákos keksz

Nagyon szeretem a meggy-mák párosítást - íme ezúttal kekszként:

Ezt a jól bevált tésztát készítettem el, darált mogyoró helyett darált mákkal. Keksznyomóval megformáztam, majd ujjal benyomtam mindegyiknek a közepét, és egy-egy kiskanál meggylekvárt tettem bele (nem sajnáltam, így összesen el is fogyott majdnem egy üvegnyi). Így sütöttem meg (ez a lekvár garantáltan sütésálló, meg nem is ismeretlen terep számára a sütő :) 75 darab keksz lett, 2 nagy tepsin épp elfért.

Idő: kb. 1 óra alatt megvolt, sütéssel együtt
Pénz: kb. 400 Forint
Hazai alapanyagokból.

4 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Neked köszönhetően örömmel rágcsáljuk így a hideg télben az első csicsókatermésünket! Annyira finom nyersen is, hogy én egyelőre nem éreztem késztetést a megfőzésére.
Kívánok Neked és Szeretteidnek örömteli ünnepeket és hétköznapokat!

Dulmina írta...

Örülök, hogy sikeres volt a csicsókatelepítés. Én se nagyon főztem még az idén, bár szerencsére résen voltam, és szedtem fel elengedőt még a fagyok előtt.

Köszönöm a jókívánságot, én is kellemes ünnepeket kívánok, és minden jót az új évre!

Ottis írta...

Boldog Karácsonyt kívánok neked !

KryaSpirit írta...

Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok Neked és Szeretteidnek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails