2009. április 24., péntek

Új szerzemény és nyers répa-cékla saláta

Amikor megláttam a julienne-vágót a boltban, Gittának köszönhetően egyből tudtam, hogy mi az, meg azt is, hogy kell nekem ilyen!

Meglévő zöldségeim közül a répát és a céklát találtam alkalmasnak, hogy kipróbáljam rajta. Még ilyen kemény darabokból is meglepően könnyen tudtam szép csíkokat faragni. Csak nagyjából kevertem össze, citromlé helyett pedig egy savanyú mandarin gerezdjeit kockáztam közé, és megcsorgattam az egészet egy kis olívaolajjal. Ízletes nyers saláta lett a jutalmam.

2 megjegyzés:

Gitta írta...

Dulmina, de örülök! Ugye milyen hasznos és érdekes kis szerkezet?
Annak is örülök, hogy jól meglendítetted az oldalamon a forgalmat :).
Fotót nem teszel fel az első csíkozott salátádról?
puszi, Gitta

Dulmina írta...

Nagyon bejött nekem ez a vágó, úgyhogy szerintem sokat fogom használni :)
Fotóm sajnos nincs a vele készített első műről (még a blogszünet alatt volt ez, és nem is a saját konyhámban), megismételni meg nem tudom, mert már elfogyott a cékla. De más csíkozott dolgokat is teszek majd fel, lehetőleg képpel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails