2009. május 1., péntek

Sárgaborsó-krumpli főzelék


1 bögre sárgaborsót 2 bögre vízben feltettem főni. Közben megtisztítottam és felkockáztam 2 csökkentett adag krumplit (a tányéron, csomójára mérve), és ezt is a borsóhoz adtam. Felöntöttem annyi vízzel, hogy épp ellepje (nálam ez most még 1 bögre volt), és kis lángon megfőztem (de nem szét; csak annyira, hogy ne legyen recsegős). A vége felé gyakrabban ránéztem és időnként megkevertem (különben könnyen odakozmált volna). A hozzávalóknak köszönhetően remekül besűrítette magát, így ezzel nem kellett külön foglalkozni. Kevés sóval és morzsolt petrezselyemzölddel ízesítettem. Feltétnek egy tekercs füstölt parenyica héját daraboltam rá. 2 adag.

Tudom, hogy korábban is írtam már hasonló főzelékről; ebben most nem a sárgaborsó dominált már, és mivel vacsora helyett ebéd volt, egy jobbacska kép is összejött :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails