2011. november 1., kedd

Töklámpás


Már a tökbetakarításkor kinéztem ezt a kicsi, alig arasznyi tököcskét arra, hogy majd amikor eljön az ideje, lámpást készítsek belőle. Miután levágtam a tetejét, karalábévájóval kifaragtam a belsejét és mindenhol kb. 1 cm-esre vékonyítottam a falát. Utána pedig ceruzával felvázoltam rá az arcot, majd hegyes, éles késsel óvatosan kivágtam a lyukakat. (Könnyen, gyorsan ment az egész, és nem igényelt több kézügyességet, mint a karalábé és hasonló zöldségek előkészítése töltésre.) Végül teamécsest raktam bele, meggyújtottam, és villanyoltás után nem maradt más hátra, mint élvezni a hangulatvilágítást.
 

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Jól sikerült! :)

Roza írta...

De aranyos:) Én az idén nem készítettem:( Nem voltam valahogy ráhangolódva:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails