2015. május 15., péntek

Mustáros krumplifőzelék spárgával

Olyan egyszerű, hogy a címben szinte benne a recept - de annyira ízlett, hogy nem akarom, hogy feledésbe merüljön következő spárgaszezonig.


Meghámoztam és felaprítottam bő fél kilónyi krumplit, és annyi enyhén s vízben, amennyi épp ellepte, feltettem főni. Közben megtisztítottam és feldaraboltam fél csomag zöld spárgát, külön gyűjtve a csúcsokat. Amikor a krumpli már kezdett puhulni, akkor rászórtam a spárgát, és lefedve, kis lángon együtt pároltam őket tovább. A spárgacsúcsokat csak akkor tettem hozzá, mikor már minden majdnem puha volt. Elkevertem egy kis pohár tejfölt 2 evőkanál zabliszttel és 1 teáskanál magos mustárral, meg némi főzőlével, majd hozzákevertem a zöldségekhez és összeforraltam.

 

1 megjegyzés:

Vikóc írta...

De jó hogy újra itt vagy!!!!
Nagyon örülök!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails