2013. augusztus 8., csütörtök

Szép volt, jó volt, elég volt

Kedves Olvasóim!

Nem akarok többé evés előtt fényképezni, utána meg leírni a receptet ide; új ötleteket ízlelgetni, próbálgatni, megosztani, ajánlani, lelkesíteni, példát mutatni.

Továbbra is sütök-főzök (végre ismét), néha más receptjeiből, néha a sajátjaimból, néha "csak úgy", saját kútfőből. Van, hogy jobban sikerül, s van, hogy nem annyira; van, hogy ismétlést követelnek, s van, hogy elég volt egyszer. Átértékeltem egyet s mást, lazább lettem, új felfedezéseket tettem, pár dologból engedtem, másokból nem.

De ez már egy másik történet, amit nem akarok itt elmesélni.

Köszönöm mindenkinek az eddigieket, és szép napokat, finom és egészséges ételeket kívánok minden rendszeres vagy rendszertelen, nevét felvállaló vagy névtelen, vagy épp "zug"olvasómnak!
 

9 megjegyzés:

Süli Mónika írta...

Köszönjük! :)

Eszter írta...

A Te oldalad volt a legolvasottabb ebben a kategóriában, biztos megvan az oka ennek a döntésnek. Sok sikert a továbbiakban.

Dankóné R. Magdi írta...

Kedves Dulmina! Épp a napokban nézegettem a tartalmasabbnál tartalmasabb egytálételeidet, a gyönyörű fotókat, ötletes recepteket. Köszönöm az eddigieket és minden jót a továbbiakban! :-)

Zsuzsi írta...

Köszönöm a sok érdekes receptet, és a más témában íródott bejegyzéseket is! Kívánok neked szép és sikeres napokat a továbbiakban. Remélem, a blog megmarad, hogy a bejegyzések visszakereshetők legyenek.
Üdvözlettel:
Zsuzsa

Klára írta...

Biztosan nyomós okod van rá, de ha nem így van, akkor is jogodban áll abbahagyni.
Elég sok munkát fektettél a receptek leírásába, nagyon sok érdekes, új összeállítást csináltál.
Tudod, én mindég lopni jártam hozzád, sok ötletet beépítettem magamhoz.
Egyedül a keksznyomóval nem jutottam semmire.
Szinte egyik tészta sem tapad a tepsire! Sem kikenve, sem anélkül. Általában a tészta golyókban végzi.
Érezd jól magad, bármit tervezel is és teljesedj ki benne, hogy megtaláld az örömöt.
Köszönöm, hogy eddig írtad a blogod!

főz és fecseg írta...

Kedves Dulmina! Sajnálom, hogy így döntöttél, de megértelek. Sok sikert kívánok a további tevékenységeidhez. Szerettem a blogodat. Hiányozni fogsz!
Éva

Aldebaran írta...

Kedves Dulmina!

Mikor a bejegyzeseidet olvastam, sokszor ugy ereztem, rokon lelek vagy :) Nagyon jo a blogod, remelem en is, hogy megmarad, hogy tovabbra is lehessen majd visszaolvasgatni. Sok sikert es minden jot! :-)

Renata Kalman írta...

Értéket teremtettél, sok hasznos dologgal gyarapítottad az olvasók ismereteit. Köszönöm!

Anazar írta...

Tartalmas 'blogpótló' tevékenységet kívánok ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails