2008. szeptember 10., szerda

Keresőkifejezések

Nálam is akadnak gyöngyszemek, íme egy kis csokor az utóbbi hét terméséből:
  • nyers alma eltevése télire - bizonyos fajták hűvös helyen elállnak "csak úgy" egy ládában, de gondolom, ez nem újdonság senkinek
  • főtt kukorica főzése - azt én már nem főzném :)
  • főzés nélküli sajttorta recept - főzni nemigen szokták a tortákat, úgyhogy nem nagy kunszt ilyet találni
  • vegetáriánus zakuszka - miért, abból van húsos is? (jó tudni)
  • szilvás gombóc krumpli nélkül - nocsak; nem is olyan meredek dolog, mint gondoltam? (én sokáig így, de legutóbb így csináltam)
  • tökös spagetti - hmm... ez viszont még nem jutott eszembe
  • pergelt torta - biztos jó ötlet???
  • mit főzzek ma? - az örök, visszatérő kérdés, én itt meditáltam róla
  • szilva befogta a kezem - nekem is, ámbár a bodza jobban; és nem aggódom, majd lekopik
  • patiszon aszalása sütőben - patiszont még nem próbáltam aszalni, de ahogy magamat ismerem, sütő helyett ezt is a napon csinálnám
  • rizses cukros lecsó - attól tartok, a google alaposan elvétette a házszámot, ilyet tutira nem találni nálam :)
  • narancshéjból ivólé télire - érdekes, én úgy tudtam, hogy télen is lehet kapni nem túl drágán narancsot, nem kell most eltenni... a héj hasznosítására irányuló törekvés egyébként dicséretes (én mondjuk inkább díszítésre/illatosításra használom szárítva)
  • barkácsoljunk virágot - sok mindent csinálok én is a virágokkal, de erre speciel még nem gondoltam...
  • műanyag nyelű konyhai eszköz öt kicsi lyukkal - akár találós kérdés is lehetne (tényleg, mi az?)
  • hogy készítsek varázskönyvet? - ha lenne rá receptem, akkor se biztos, hogy megírnám :)))
Ráadás: Gyakoriságban a dulmina nemrég beelőzte a fűszertartót és a röstit, most a narancslekváron a sor! (És akkor már dobogós leszek! :)

5 megjegyzés:

Bombadil Toma írta...

viccesek:)) az ötlyukú konyhai eszkö, engem is elgondolkodtat...:)

hogyan lehet megnézni, hogy milyen keresőkifejezésekkel találnak a blogomra? én nem tudom.

Dulmina írta...

Nálam a látogatottság-számláló (BlogCounter) vezet ezekről is listát, sok más egyéb mellett. Tegnap valahogy úgy jött ki, hogy több ilyen vicces is akadt a legfrissebbek között, de legnagyobb meglepetésemre elég volt egy hetet visszanézni ezért a kis gyűjteményért...

Bombadil Toma írta...

akkor ezért nem találom, mert nálam mystat számláló van.

harmony írta...

szia, nagyon tetszik a blog. de ezekhez az ételkölteményekhez rengeteg idő kellhet... :) egyébként azt szeretném megkérdezni, hogy a BlogCounter-t hol lehet megtalálni?
Köszi előre is,
harmony

Dulmina írta...

Köszönöm! :) Nem töltök ám sok időt a konyhában, mert alapvetően egyszerű, nem munkaigényes ételek ezek. No meg némi szervezéssel megoldom, hogy amíg fő, addig is elfoglaljam magam, így nem külön kell mosogatni, pakolni, stb.
A BlogCounter címe:
http://blogcounter.com/
A 'Sign Up' menüponttal lehet regisztrálni, és meg kell adni a blogod kezdőlapjának címét.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails