2008. szeptember 17., szerda

Zöldbabos-tárkonyos rizs

A másodvetés juliskabab friss terméséből mindenképpen ki szerettem volna próbálni Bombadil Toma zöldbab-salátáját. Viszont napok óta olyan hűvös és esős az idő, hogy egyáltalán nem kívánok egy olyan fogást, ami nyers is meg hideg is. Pedig ez a bab igazán ízletes nyersen is... már ha nem öreg, úgyhogy leszedtem. Aztán meg "meg is főztem, meg nem is", mint a mesében :)

Megfőztem 1 bögre barna rizst az itt leírt módon, annyi eltéréssel, hogy most kevés napraforgóóolajat öntöttem alá, és már a víz hozzáadása után ízesítettem vegyeszöldséges fűszersóval. A babot kis darabokra vágtam - úgy feleakkorákra, mint egyébként levesbe vagy főzelékbe szoktam. A megfőtt rizshez kevertem, és összemelegítettem. A tűzről levéve tárkonyleveleket tépkedtem bele, és ezzel is összeforgattam. Paradicsomszeletekkel díszítve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails