2008. szeptember 2., kedd

Képek a kertből

Úgy látszik, a cinegék nem voltak elég alaposak - már ami az evést illeti; mert a magok széthordása remekül sikerült :)

Ez a kis tünemény még mindig virágzik:

Egyik kedvenc fűszernövényem, a kapor, abból is a többedik generáció az idén:

A tárkonyt szerintem még nem mutattam meg, hát most pótolom:

Az ezüstfenyő csúcsa, rengeteg tobozzal - amikor süt a nap, szépen csillog rajta a gyanta:

A legújabb eper-telepítés - remélem, ez is jól fogja érezni magát:

2 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

Kaprom sajna nincs, pedig az azt mondják nő magától.

Mondjuk rajtam kívül senki sem szereti a kapros ételeket, nagy bánatomra.

Dulmina írta...

Nekem még vetni kell a kaprot, de tény, hogy igénytelen. Aztán kíváncsi vagyok, jövőre már tényleg nő-e magától :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails