2008. szeptember 26., péntek

Egy éves a Tündérkonyhám

Amiknek örültem/örülök a blog kapcsán:
  • Úgy látszik, sokkal többeket érdekel az én reformos-vegás megközelítésem, mint azt előzetesen gondoltam - ezúton köszönöm mindenkinek, annak is, aki csak úgy idetéved, és annak is, aki visszajár
  • Szerencsére néhányan nem is csak nézelődnek, hanem le is írják a véleményüket - ezúton köszönöm a sok-sok bátorítást, építő jellegű javaslatot, ötletet, vagy épp népszerűsítést
  • Megismerkedtem, még ha csak virtuálisan is, hasonló gondolkodású emberekkel, akiknek az írásaiból rengeteget tanulok - ezekért is köszönet!
Ami a háttérben számomra szintén fontos:
  • Megvannak egy helyen összegyűjtve a kipróbált receptjeim, képekkel, saját tapasztalataimmal, rendszerezve
  • A naplóírás gondolkodtat - visszanézve látom csak igazán, mennyire változatosan sütöttem-főztem, illetve milyen folyamatok zajlanak ennek kapcsán
  • Kellemes alkotó tevékenység, amivel minden nap lehet és érdemes foglalkozni egy kicsit
Amit a jövőben szeretnék:
  • További új ötleteket és kipróbált recepteket megosztani, amikben látok fantáziát
  • A fotózás terén fejlődni, bár az esti fényviszonyok határozottan ellenem dolgoznak
  • Megérni még néhány születésnapot :)

16 megjegyzés:

Cukroskata írta...

Nagyon, nagyon sok, boldog blogszülinapot kívánok.

zsúrkenyér írta...

Szia!

Igaz,hogy en nagyon maskent fozok,de azert gyakran benezek!:)

Kivanok meg sok szulinapot!

Udv
zsurkenyer

Bombadil Toma írta...

jeles nap ez, két nagyszerű blog is indult...:DDD

gartulálok! :))

Renata Kalman írta...

Szia!
én is boldog blog-szülinapot!

Kata írta...

Csatlakozom, én is még sok szép szülinapot kívánok Neked és a blogodnak :o)

Névtelen írta...

További jó főzőcskét kívánok, mi pedig lopjuk az ötleteket,hogy talán egy kicsit egészségesebben éljünk mint eddig:-)

Nóri

Ottis írta...

Szia!Boldog Szülinapot a blogodnak!

Marcsi írta...

Gratulálok a blog szülinaphoz.

erős ildikó írta...

Szeretettel gratulálok! Mindig jó ide benézni!

harmony írta...

szia! Boldog blog-születésnapot! :)

Dulmina írta...

Köszönöm mindenkinek!

Vera írta...

Boldog blogszülinapot!

Adéle írta...

Kedves Dulmina!

Nagyon boldog blog-szülinapot!

És köszönet a sok-sok hasznos tanácsért!

:-)))))

Üdvözlettel,
Adéle

Adéle írta...

Lehet, hogy többször is elküldtem a szülinapi jókívánságos üzenetemet.

Ne haragudj!!!!

Aztán leesett, hogy nem jelenik meg rögötn a megjegyzés, csak miután már jóváhagytad.

Lehet, kissé fáradt vagyok...

Szóval, mégegyszer bocsánat és happy birthday! :-)

Adéle

Dulmina írta...

Köszönöm nektek is!
Adéle, valóban több példányban is megérkezett, nem tettem ki mindet...

Névtelen írta...

Szia!
Én is gratulálok az 1 évhez! További sok türelmet a blogoláshoz! 2-3 naponta mindig benézek és elolvasom az írásaidat. Szeretem itt tölteni az időmet!Írj még sokat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails