2008. szeptember 25., csütörtök

Árpás muffin birsalmával

A kézimalom kipróbálása kapcsán lett egy adag árpalisztem, némileg vegyes szemcsemérettel, mert természetesen megnéztem, hogyan is lehet állítani mindezt. Viszont ezek a lisztek nyilván frissen a legjobbak, meg különben se akarózott nagyon rakosgatni, úgyhogy belekevertem egy tésztába.

A pelyhes muffin alapreceptemet használtam, kicsit átalakítva: ezúttal kefír, árpapehely, meg lisztnek a frissen őrölt árpagyöngy került bele. A tetejére pedig birsalmakockákat raktam a tegnap főzött kompótból.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Javaslom muffinhoz, a pirított zabból őrölt lisztet. Azért nem a nyerset, mert az nagyon olajos, és felkenődik. De nagyon ízletes a zablisztből minden. A nokedli a kedvencem.

Dulmina írta...

Köszönöm az ötletet, ki fogom próbálni. Csak előbb még zab lelőhelyet kell találnom itt Szegeden.

Unknown írta...

No az nem könnyű...Pesten sem.de talán ha kéred a boltban ahol ilyen extra dolgokat szoktál venni, akkor hoznak Neked. Neten nem lehet rendelni?

Dulmina írta...

Szétnézek. Értek már kellemes meglepetések a témában, úgyhogy nem reménytelen az ügy :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails