2010. augusztus 12., csütörtök

Ajánló: Jó egészséget! webáruház

Előfordul, hogy tetszik egy reformos recept, de nehézséget okoz a hozzávalók beszerzése? Jó lenne, ha mindez nem igényelne külön utánajárást, és esetleg még cipekedést sem?

Akkor jó szívvel ajánlom a Jó egészséget! bio és reformélelmiszer webáruházat.

- könnyen áttekinthető, felhasználóbarát honlap: jól megválasztott kategóriákba vannak rendezve a termékek + többféle szempont alapján lehet keresni is
- széles választék: magok, lisztek, pelyhek, olajok, biotermékek, teák, ...
- informatív termékleírások: címkeszöveg, kép, helyenként egyéb hasznos információk és receptek is
- hazai gyártók, forgalmazók termékei (nyilván ami olyan jellegű, hogy lehet hazai)
- méltányos árak: még szállítással együtt is nagyon barátságos

Az elkövetkező időben én is az ő termékeikből főzök ;)


1 megjegyzés:

devilCat írta...

Szia Dulmina!
Egy ideje már olvasom a blogod, sok-sok finomságot találok itt mindig :)
Nagyon örültem ennek a bejegyzésednek is, rendeltem én is a webáruházból, ma jött meg a csomag. Én a szendvicsporokért vagyok oda.
Kíváncsian várom a recepteket, amiket a natura termékekkel készítesz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails