2008. április 16., szerda

Villámgyors pizza

Egyik nap úgy jött ki a lépés, hogy nagyon gyorsan kellett valami ebédet összedobnom. Ilyenkor örülök, hogy sok receptet olvasok, és el is mentem azokat, amelyekben fantáziát látok és ki szeretném próbálni. A lista persze sosem fogy el, mert egyet megcsinálok és leveszek róla, közben viszont kettőt kinézek és felveszek rá. Mindegy, a téli recepeket már archiváltam róla egy időre, szóval azért törekszem az áttekinthetőségre :)
No, vissza a pizzához: Katanyaka receptjét pontosan betartva készítettem el a tésztát, aztán meg kedvenc tejfölös-sajtos feltétemmel pakoltam meg. A tűzhely tepsijében a szokásos méretben készítettem, így kellemes, vékony lett a tésztája. Egyáltalán nem volt rosszabb a hagyományos változatnál, és mindenképpen verte a nem házi változatokat.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails