2008. április 28., hétfő

Répafőzelék

Egyszerű étel, de néha ilyen is kell :) S mivel jómagam örömmel olvasgatok másoknál ilyesmiket, természetes volt, hogy beírom ide. Nem hiszem, hogy ez "gasztrobloghoz nem méltó", mert bizony enni akkor is kell valamit, ha épp nincs túl sok kedvem és/vagy időm a főzéssel foglalkozni. Konzervet és egyéb gyári félkészet pedig inkább nem eszek...

Tehát egy gyors vacsora volt a minap az alábbi:

3 közepes répát meghámoztam, felkarikáztam, majd kevés olívaolajon lefedve megpároltam, időnként megkeverve. Mikor még épp roppanós volt, hozzáadtam 1 kis pohár natúr joghurtot, és összemelegítettem. Mivel elég sűrűnek éreztem, most nem raktam bele egy kis keményítőt, de ha túl híg, akkor ezzel remekül be lehet sűríteni. Petrezselymes fűszersóval ízesítettem, és egy serpenyőben megpirítottam hozzá néhány darab fagyasztott zöldségfasírtot.

1 megjegyzés:

BeckZsu írta...

Igazad van, szerintem mindenképpen érdemes ilyen receptet is beírni. Én is szívesen megnézem, mások hogy csinálják, és lám, gyakran akad különbség, akkor ki lehet próbálni azt a változatot is. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails