2008. április 11., péntek

Ha péntek, akkor zab: Gofri zabpehelylisztből

A múlt héten sikerült kölcsönkérnem egy gofrisütőt, így kipróbálhattam Vera receptjét a témára. Mint a saját tulajdonú eszköz hiányából is látszik, nem igazán szoktam gofrit készíteni – vagy ha készítettem is, eddig sosem olyan volt, mint amilyennek elképzelem, hogy lennie kellene. Vagy a receptek nem voltak jók, vagy az elképzeléseim, mindenesetre évente egy, legfeljebb két próbálkozás elég volt.

Ez a recept viszont olyan más, mint a többi, hogy úgy éreztem, megér egy próbát.

Nem csalódtam: az eddigiek közül messze ez közelíti meg leginkább a jó gofrival kapcsolatos elképzeléseimet, ráadásul nagyon egyszerű elkészíteni. Szóval lehet, hogy ezentúl kicsit gyakrabban előkerül majd – a saját gofrisütőre való beruházást meg majd még meggondolom :)

További zab-variációk zabpehely és zabpehelyliszt, illetve zabkorpa felhasználásával - és persze ebben a témában is érdemes visszalátogatni további receptekért.

Holnap kukoricás nap, egy kukoricás-kuglóf kísérlettel, meg egy biztosabbnak tűnő "tartalék" recepttel.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails