2007. október 17., szerda

Meglepetés, ami nem csoki – folyt.

Szóval az alapötletet az alábbi cikk adta:

http://www.kaldeneker.hu/?katid=32&id=91&lang=hu

Innen pedig megállíthatatlanul beindult a fantáziám. Kaldenekernél maradva, összegyűjtögettem, miket ajánl, és ki is nyomtattam a pontos instrukciókat. Lett három oldal.

Aztán hétvégén megvolt a piaci beszerzőkörút. Ennek eredménye némileg szűkítette a kört, de azért maradt jó ötlet bőven. (A többit meg majd máskor próbálom ki.)

Közben rájöttem, hogy régebbi kreációimból is kerülhet a csomagba (mondjuk birsalmasajt és körtedzsem), és eldöntöttem, hogy négy-öt féle valamivel már elégedett lennék. S ha ebben a körben nem az édesek vannak többségben, az külön jó.

Az elkészítés közben az is eszembe jutott, hogy az odáig rendben van, hogy különlegességek kerülnek az üvegbe, s majd kis címkére ráírom a nevét mindegyikre, de még így is elég zsákbamacska jellege lesz a dolognak. Így született meg az ötlet, hogy kellene valami ismertető is mellé.

Aztán az a nap is eljött, hogy elkezdtem összerakni a csomagot. Persze véletlenül sem találtam mindegyik fajtából olyan üveggel, hogy egyformák legyenek. Akkor pedig legyen ahány, annyi féle, elvégre a változatosság gyönyörködtet. Csak a csúnya, konzervgyári, feliratos fedők nem… Mígnem rájöttem, hogy ha kerek papírra írom az ismertetőt, amit rágumizok az üveg tetejére, akkor ez a két légy és az egy csapás esete lesz :-)

Már megvolt a csomag, ötféle dologgal, de még mindig nem hagyta nyugodni a fantáziámat két recept. Mivel a hozzávalók is adottak voltak, nosza, kipróbáltam őket. S mivel a lábast csak pocséklás lenne lekvárosan elmosogatni, de az üvegek már épp tele voltak, muszáj volt nyalakodnom. S annyira megízlett az egyik lekvár, hogy úgy éreztem, azt még ráadásnak be kell rakni. Persze csak a másikkal együtt, ami meg furfangosan szép lett :-)))

Így lett végül hétféle finomság, mint a mesében. Íme:

Az összecsomagolás után pedig az jutott eszembe, hogy ez vagy nagyon bejön annak, aki majd kapja, vagy nagyon nem – középút nincs.

S hogy mi lett a történet vége? Ha holnaptól kezdve egyesével felrakosgatom a csomag tartalmával kapcsolatos írásokat, akkor happy end :-)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails