2008. február 29., péntek

Sült zöldségek olajban

Úgy jött ki a lépés, hogy hamarabb ki kellett próbálnom Bombadil Toma receptjét, mint szerettem volna, de nem bántam meg.


Grillserpenyő hiányában forró sütőben sütöttem meg a zöldségeket kiolajozott tepsiben, s mint a képen látható, paprika és póréhagyma is került a cukkini-padlizsán páros mellé. Így nagyon egyszerűen lehet majd belőle például Sült zöldséges penne... Csak arra érdemes figyelni, hogy nem mind egyszerre sül meg, ezért célszerű, ha fajtánként egy fertályon vannak a tepsiben. És nem kell meglepődni, mire megsülnek, jelentősen lecsökken a térfogatuk.

A póréhagyma csak azért került külön üvegbe, mert túl áthatónak éreztem az ízét, és az az igazság, hogy nem is igazán rajongok a tömény hagyma-aromáért, meg már viszonylag kevés hagyma elfogyasztása után sem érzem túl fényesen magam. Emiatt a fokhagymát is kihagytam. A póréhagyma nyersen nem tűnt olyan vészesnek, azért tettem vele egy próbát. Nem baj, így legalább nem izgatja a fantáziámat tovább. Szerencsére van rá jelöltem, hogy ki fogja nagyra értékelni az olajban eltett sült hagymát :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails