2008. március 1., szombat

Bableves krumplipogácsával

Egy újabb tartalmas, már-már egytálétel jellegű leves receptjét fedeztem fel a minap Ildinkónál, és a kipróbálás sem sokat váratott magára. Tekintve, hogy adottak voltak a hozzávalók, sőt, a répakészlet ilyetén megcsappantásának külön örültem.

Mivel csak magamnak főztem, a húsokat kihagytam, inkább még több zöldség került bele. A krumplifőzést simán elnéztem, és megtisztítva, felszeletelve rotyogott, mikor megláttam, hogy héjában kellett volna... Sebaj, a forró krumpli hámozása úgysem erősségem, meg így a krumpli főzővizét a leveshez öntve megspóroltam a rántást :) S mivel nem lett túl sok pogácsa, a sütő helyett fent, vékonyan kiolajozott serpenyőben sütöttem pirosra őket.

Ezen átalakításokkal sem sikerült elrontani a végeredményt, úgyhogy finom ebéd lett a jutalom :)

2 megjegyzés:

ildinko írta...

A krumplit nem muszáj héjában főzni, csak mi úgy szoktuk. És egyébként mások serpenyőben sütik ezt a fajta pogit, sőt vannak, akik bő olajban. Régen ez a szegények eledele volt. És milyen jó eledel!
Örülök, hogy ízlett! :)

Fűszeres Eszter írta...

Már maga a cím is olyan otthonos, finom, és meleg. Megkívántam! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails