2009. február 8., vasárnap

Kerti munkák

S hogy miért volt ma csak saláta? Azon túl persze, hogy volt hozzá finom, friss alapanyag, és ez esett jól belőle :)

A jó időre való tekintettel dolgozgattam egy kicsit a kertben:
  • Leszedtem az avarréteget a tavaszi hagymásokról, hogy szabadon nőhessenek. Még a komolyabb fagyok előtt takartam be őket, de ilyenkor már nincs szükségük erre. Lassan ki is bújnak, már látszik néhány nárcisz, csillagvirág és tulipán.
  • Összeszedtem a fákról lehullott gallyakat, és azt is a komposztba raktam a falevelekkel együtt. Az ősszel levágott csicsókaszár is itt végezte, már ami nem került felhasználásra a fügefák takarásához. Így meglett a változatosság a sok fahamu után, amit oda hordtam a télen (jó bele nagyon). Mindezek után tömörítettem is egy kicsit a komposzton.
  • A tavalyi egynyári növények (petúnia, portulácska) szárait is felszedtem már. Ez ősszel azért maradt el, mert a végsőkig virágoztak, és akkor sajnáltam volna kitépni őket. Mostanra teljesen tönkrementek, de persze komposztba így is jók.
  • Hoztam be pár ágat a szilvafáról, hátha kihajt vízbe téve. Igen, tudom, hogy főként aranyesőt meg barkát szoktak, esetleg fűzfát, de nekem ez a növény igényelt csinosítást (nagyon át akar menni a szomszédba). Rügyek vannak rajta, aztán majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails