2009. február 26., csütörtök

Brokkolis tészta

Nincs is benne más, csak a két nyilvánvaló összetevő, meg egy pici olaj. Meg sajt? Legfeljebb úgy néz ki!

Kifőztem egy adag durumbúzás masnitésztát al dente állagúra. Közben rózsáira szedtem és falatnyi darabokra vágtam egy brokkolivirágot, majd kevés olajon időnként megkeverve roppanósra pároltam. Közben zöldséghámozóval megtisztítottam a brokkoli szárát. Tányérra raktam a tésztát és a brokkolit, majd ráreszeltem a nyers torzsát, és az egészet jóízűen megettem.

A torzsa ízlett nyersen, az egész brokkoli viszont nem volt már annyira friss és zsenge, hogy kívánjam így. Ezúttal a szószosításból is jó volt kitörni, és élvezni a párolt brokkolit a maga valójában. A reszelt torzsa pedig kiváló "illúzió-sajt", még ha nem is olvad :)

1 megjegyzés:

erős ildikó írta...

A brokkolit mi is nagyon megkívánjuk néha, de van, hogy nem friss, vagy drága. Tavaly a kertben is nőtt egy kevés, de valamilyen élősködő megtámadta. Pedig amúgy nagyon finom zöldség, szinte minden formában szeretem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails