2008. március 12., szerda

Sárga ételek a világ minden tájáról


Nemrégiben egy nemzetközi blogos eseményre írtam első angol nyelvű bejegyzésemet. A házigazda Zorra és Fiordisale azt kérte, hogy valamilyen sárga színű ételt készítsünk, és március 8-án tegyük közzé az erről készült bejegyzést a blogunkban. Mindezt a nőnap alkalmából, mert a déli országokban van egy olyan szokás, hogy ilyenkor élénksárga mimóza ágakat adnak a hölgyeknek.

Én a nemrégiben felfedezett-reformosított kókuszos-répás muffin receptet fordítottam le angolra, egy kis bevezető kíséretében. A másik magyar résztvevő, Phzs pedig madártejet készített. De van itt minden a pályaművek között, érdemes megnézni az összefoglalót itt és itt. Én már ki is néztem párat a receptek közül :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails